Milyen panasszal, kéréssel hogyan keressen minket?

  1. Légúti panaszokkal rendelkező és/vagy lázas beteg személyes megjelenés helyett telefonon vegye fel a kapcsolatot rendelőnkkel!
    Légúti panaszokkal kizárólag előjegyzés alapján, csak a rendelés utolsó fél órájában fogadhatjuk a pácienst, amennyiben a személyes megjelenés a telefonos konzultáció után, orvosi döntés alapján indokolt.


  1. SÜRGŐS, AKTUÁLISAN KIALAKULT, ÚJ PANASZ ESETÉN MINDEN ESETBEN KÉRJÜK TELEFONÁLJANAK!
    Az akut esetek ellátása telefonon kezdődik meg
    , állapot kikérdezéssel, ha szükséges Covid tesztkérést megelőző egyeztetéssel. A betegállomány elindítását is csak a panaszok telefonos egyeztetése után tudjuk naprakészen kezelni.
    Sok hívásunk érkezik, de kérjük próbálkozzanak türelmesen és kitartóan!
    Az alábbi esetekben mindíg telefonáljanak:

 

  1. Rendelőnkben a betegfogadás rendelési időben - a sürgősségi esetek kivételével - előjegyzési rend szerint történik. Az időpontkérést email-ben vagy telefonon, illetve rendelési időben személyesen is biztosítjuk.
  2. A váróhelyiségben és az orvosi rendelőben orrot és szájat eltakaró maszk viselése kötelező!
    A váróhelyiségekben a páciensek között legalább 1 méter távolság tartandó. A bejáratnál található kézfertőtlenítőszerrel érkezéskor és távozáskor fertőtlenítsék a kezüket!

 

  1. A személyes jelenlétet nem igénylő, nem sürgős eseteket telemedicinális úton biztosítjuk elsősorban, kérdésüket/kérésüket nyugodtan írják meg nekünk emailben, ezeket 1-2 napon belül megválaszoljuk. Így a krónikus panaszokkal és adminisztratív ügyekkel nem kell feltétlenül hosszú időt a rendelőben tölteniük.
    Táppénzes papírt, nem sürgős beutalót előzetes egyeztetés után (email, telefon) rendelési időben soron kívül adunk ki.
    Kérjük, hogy rendszeresen szedett gyógyszereinek a felírását időben kérje, lehetőség szerint emailben. A kérés mellett minden esetben adja meg a nevét, születési dátumát vagy TAJ számát. A kéréseket igyekszünk 72 órán belül teljesíteni, azonban felhívjuk a figyelmet, hogy a kérések feldolgozása több munkanapot is igénybe vehet. Minden esetben visszajelzünk, amikor az e-receptek, beutalók, stb. elérhetőek.